اظهارات جالب توجه انجلینا جولی درباره فیلم جدیدش
اخبار هنرمندان
جدیدترین خبرها و عـکس ها از هنرمندان

انجلینا جولی اصلا انظار نداشت که فیلم"در سرزمین خون و عسل"نامزد دریافت جایزه گلدن گلابز بشه.این فیلم که اولین تجریه کارگردانی این بازیگر مشهور هالیوود است.داستان یک عشق سرباز صرب و یک زن مسلمان بوسنیایی را به تصویر می کشد که در میان جنگ خونین یوکسلاوی با هم اشنا می شن.این فیلم در بخش فیلمهای خارجی زبان نامزد دریافت جایزه شد و در این بخش با 4 فیلم دیگر از جمله"جدایی نادر از سیمین"رقابت خواهد کرد.

انجلینا در حالیکه همراه فرزندانش به مطب دندان پزشکی میرفت این خبر رو شنید و از شنیدن ان واقعا شوکه شد.اون به خبرنگار هالیوود ریپورتر گفت:در راه رفتن به دندان پزشکی بودم که موبایلم رو روشن کردم و ایمیلم را چک کردم.وقتی ان خبر رو تو ایمیلم اصلا نمی تونستم باور کنم که واقعیت داره.اصلا انتظار چنین خبری رو نداشتم.وقتی فیلمی می سازی که خودت خیلی به اون علاقه داری و اهمیت میدی و بعد می بینی که دیگران هم از اون خوششون میاد و به اون اهمیت میدهند مسلما خیلی خوش حال می شوی.

انجلینا دوباره این فیلم رو فیلمبرداری کرد یک بار به زبان انگلیسی و یک بار به زبان های اصلی شخصیت های داستان یعنی زبان مردم بوسنی و صرب و کربات.این بازیگر زیبای هالیوود درباره ی تک تک دیالوگها و صحنه های این فیلم با بازیگران خود بحث کرد و گفت و گو کرده.

او گفت :من و عوامل این فیلم درباره ی همه ی دیالوگها و صحنه های فیلم با هم صحبت کرده ایم تا مطمئن بشیم که همه چیز درست و واقعی است.بنابر این همه به نوعی به من کمک کردند تا چیز های زیادی یاد بگیرم و در واقع همه ی ما با همکاری یک دیگر توانستیم فیلمنامه این فیلم رو تنظیم کنیم.

من کتاب های زیادی درباره ی این جنگ مطالعه کردم.با افراد زیادی صحبت کردم و چیز های بسیار زیادی درباره ی این دیدم و شنیدم.من دلم می خواست این داستان واقعی را بیان کنم و به قربانیان این جنگ احترام بگذارم.برندگان این رقابت ها در شصت و نهمین مراسم سالانه گلدن گلابز که در تاریخ 15 زانویه در شهر لس انجلس برگزار خواهد شد جوایز خود را دریافت می کنن.ریگی گراویس کمدین مشهور انگیلسی مجری این مراسم بزرگ و با شکوه خواهد بود.

   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط nastaran gomez
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 9095
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1